2011. július 23., szombat

5. fejezet

Kérek mindenkit, hogy komizzon...fontos lenne.


Igazi arc, ajánlat...






De amikor felpillantottam láttam, hogy engem néz. Kicsit bezavart a dolog hiszen neki ott a barátnője Ashely...Hamarosan temérdek fotós kezdett el felénk sietni.
- Baszki. - káromkodott el Jackson. - Melyik ház?
Gyorsan megmutattam és már siettünk is, vagyis inkább futottunk. Amint a házhoz értünk volt ott egy pár fotós de gyorsan bementünk a lépcsőházba. Jackson kicsit kapkodta a levegőket. Vicces volt nézni. Mosolyogtam csak ezen.
- Nem vicces ám! - mondta.
- Nekem az....- mondtam nevetve.
- Akkor most...Zavarhatlak egy kicsit míg megunják? - kérdezte.
Arcán láttam, hogy kicsit meg van szeppenve. Nagyon édesen állt neki.Kicsit bólintottam. Ő láttam, hogy egy kicsit elmosolyodik. Elindultam a lépcsőn és ő követett is. Egy lépéssel jött mögöttem. Amint az ajtónk elé értünk lenyomtam a kilincset és az ajtó nyitva volt. Bementünk majd hallottam, hogy az egyik barátnőm kezéből kiesik valami ami a földre hullva darabokra tört.
- Oké. Először Kellan jön, most Jackson. Mi van itt?  - kérdezte kicsit idegesen Lillyan.
Jackson csak mosolygott ezen. Majd meghallottam a jóleső nevetéseket.
- Na...Briana ma tuti felnőtt lesz! - nevetett Lillyan.
- Akkor ma este inkább lelépek! - mondtam kicsit undorodva. - Kérsz inni, enni?
- Inni.. - mondta Jackson.
Lillyan elvonult mi meg bementünk a konyhába. Jackson letette a mappámat majd leült egy székre. Kivettem a kólát és két poharat. Öntöttem magunknak majd felvettem a cuccaimat és elindultam a szobám felé. Jackson végig a nyomomban volt. Amint beléptünk a gyomrom is görcsbe rándult. Nem értettem a reakciómat de biztos volt épeszű magyarázat rá. Jackson természetesen, hogy tetszik nekem de azért szerelmes nem nagyon leszek belé mert hát semmi esélyem nála. Bár jelen pillanatban az is álom számomra, hogy itt ül a szobámban az egyik széken. Kezem hirtelen izzadni kezdett majd kicsit remegett is.
- És mi a terved estére? - kérdezte hirtelen.
- Nem tudom... - gondolkodtam el.
- Volna kedved... - akadt el egy kicsit a mondatában. - Velem vacsorázni?
Teljesen földbe gyökereztem a kérdéstől. A gyomromban pillangók ezrei röpködtek de mégis bűntudatom volt. Hiszen neki van egy gyönyörű barátnője.
- Jól hangzik de...
A fenébe...Nem tudok mit mondani.
- De ott van Ashley. - sóhajtotta fel.
Nem értettem ezt a reakcióját. Hiszen a csaj maga a gyönyör.
- Mutatok valamit. Szabad a gépet?
Bekapcsoltam neki majd odaült mellém az ágyamra. A közelsége maga volt a gyönyör. Gyomrom lassan akkora lett mind egy borsó. Ideges voltam. Jackson gyorsan keresgélt valamit majd felém fordította a képet. Egy cikk volt benne tele lesifotós képekkel. Elolvastam és végig is néztem. Meglepetésemre Ashely volt az egy másik sráccal amint éppen csókolóztam és eléggé tapogatják egymást. Meghökkenve és egy picit undorodva néztem a képeket. Lecsukta a gépemet.
- Hát ennyit a szeretetről. - sóhajtotta fel.
- Eddig azt hittem tökéletes egy páros vagytok. De Ash...
- Jaj ne! Mindenki ezt mondja pedig én nem szeretem őt! Már nagyon régóta szakítani akarok vele de nem mertem megtenni.
Láttam, hogy lesüti szemét. Nem is tudtam, hogy Jackson Rathbone ilyen. És hogy alig ismer de elmondja az olyan dolgokat amit talán nem velem kéne megbeszélnie.
- Oké...Benne vagyok a ma estében.. - mondtam.
Tudom, hogy életem egyik legnagyobb baklövése ez tőle de muszáj megtennem. Nem tudom miért de ha nem is leszek belé szerelmes legalább egy kis támaszt adok neki. Nem a legjobb de sajnos ennél többet én sem tudok tenni. Hirtelen rám nézett döbbenten. Majd egy kis mosolyt húzott arcára. Ezen nekem is mosolyognom kellett. Felállt és nehezen bár de elköszönt és megölelt. Nagyon is jól esett. Amint elment kicsit dörmögtem majd halkan sikítottam az idegességtől. Bementem a nappaliba és kifeküdtem a kanapén. Briana és Kellan ölében volt és engem figyeltek.
Nem mondtam semmit sem. hirtelen megszólalt...gondolom Kellan telefonja.
Igazam is lett. Elővette majd kicsit csodálkozva de felvette.
- Oké átadom. - ennyi volt és már letette. - Hétre jön érted!
Ránéztem az órára és szó szerint lefordultam a kanpéról. Feltápászkodtam és rohantam is a fürdőbe.

1 megjegyzés:

  1. Szia.!
    Nálam hagytad a linkedet és benéztem.!
    Úgy döntöttem írok neked egy hosszabb komit.!
    Lehet, hogy meg utálsz majd de ezek csak építő kritikák lesznek.! Én se vagyok valami jó író de... talán egy év alatt sokat fejlődtem. És te is fogsz! Na szóval... akkor kezdedném :)
    Az ötlet nem rossz.! Sőt nekem tetszik. Jackson fan vagyok én is szóval ezért érdekel is:D
    De... a fejezetek túl rövidek. min. 5-6 oldalas lehetne! De az pedig igazán tetszik, hogy nem sieted el a dolgokat. Néha jobb ha húzod a dolgokat, mert akkor érdekesebb. És azt is megjegyezném, hogy lehetne például függővég, mert azzal minket csak kiváncsiabbá teszel.!
    Ha ezekre oda figyelsz, akkor igazán jó lenne.:) Persze most se rossz.! De lehetne sokkal jobb.! :) Kérlek ne haragudj rám, hogy ezeket írtam! Én csak segíteni szeretnék neked :) Ha gondolod beszélgethetünk és segíthetek.:D adok egy msn címet.! :D
    floraint@windowslive.com :DD
    Puszillak, Flóraa.

    VálaszTörlés