2011. július 8., péntek

3. fejezet

Első pillantás!

"Mert néha nem az első benyomás a fontos!" Sajátom...







Az úton persze Briana végig a parkot szemlélte. Olyan nevetséges volt. végig csak azon mosolyogtam. Amint a suli elé értünk megpillantottam egy halom fotós környékezve Kellan-t. Lépteimet gyorsítottam.
- Szia két bal láb! - kiabálta Kellan és odafutott hozzám.
- Szia te betontömb! - nevettem.
Majd Briana fülig érő szájal és enyhén kipirult arccal nézte az előtte álló fiút.
- Kellan ők itt a barátnőim, Briana és Lillyan.
- Üdv csajok! - mondta Kellan.
Még kicsit dumáltunk majd már mentünk is befelé. Briana volt aki inkább beszélgetett Kellan-nal. De van egy olyan érzésem ,hogy ezek közt még lesz valami. Majd már siettem is átvenni a papírjaimat és a többi cuccomat. Siettem is az első órámra ami elméletileg a végzősökkel is van egyben. Na ezt nem értettem.  Amint beértem leültem egy üres padra. Sokan rém néztek ez miatt is. Nem értettem miért. De amint becsöngettek nem jött aki mellettem ülne vagyis csak erre tippeltem.
Amint belépett a tanár roppant helyes volt. Olyan 25 körül lehetett haja göndör volt de hátrafogta. A csajok szinte csorgatták a nyálukat csak én nem. Tulajdonképpen helyes meg minden de engem csak Jackson érdekel. Bár tudom, hogy soha nem fogok összejönni vele a tudat mégis csak jó.
Elkezdődött az óra de nekem egy röpke bemutatkozást kellett tartanom és már ment is az óra. Hamar elment de legalább nem volt unalmas. Óra után siettem az összes órámra is.
Szerencsére az egész napom hamar elment. Este öt órakör már otthon is voltam. Átöltöztem majd megírtam a házimat és ledőltem az ágyba majd benyomtam a laptopom és gyorsan megnéztem az üzijeimet. Kellan be is jelölt Facebook-on amin csak nevettem. De hamar rám is írt. Eldumálgattam vele de inkább Briana felől érdeklődött. Kicsit észbe veregettem és a barátnőmre is ráírt. De csak a sikítást hallottam. Elkapott a röhögő görcs ettől.
Még dumálgattunk egy kicsit majd mentem is. Ettem és letusoltam majd bedőltem az ágyba. NAgyon hamar elaludtam ami nem csoda. Másnap reggel mosolyogva keltem fel. De sajnos nem maradt időm lemenni futni. Felöltöztem majd egy nagy vagyis a szokásos hatalmas mappámmal az oldalamon indultam neki a sulinak. Briana lelépett már és Lillyan-nak pedig nincs első órája.
***
Ma a parkban fogjuk eltölteni az időt. Tiszta unalmas lesz előre tudom már. Bár tudom mennyire jó a tájat rajzolni meg miden mégis kicsit ideges vagyok, hogy most fogom elrontani a rajzaimat.


/Jackson szemszöge/

Másnap Ashely közölte, hogy lelép pár napra valami forgatás miatt. Ennek felettébb nagyon örültem. Aztán egyik nap mikor már Rob és Kellan is ráért úgy döntöttünk, hogy kimozdulunk egy kicsit vagyis lemegyünk a parkba ahol Kellan szokott futni. Azt mondta találkozott egy csajjal...nem olyan mint Ashley de szerinte esélye lenne nálam. Nem értettem de mindegy is.
Amint elindultunk Kellan csak végig egy Briana nevű lányról mesélt. Látszott rajta, hogy fülig beleesett abba a csajba. Amint leértünk egy csomó egyetemista csaj és srác ücsörgött a köveken és rajzolgatott. De volt egy lány aki...tényleg elbűvölő volt. Haja éppen, hogy leért a vállán, nem volt egy nagyon sovány csaj de az nem nagyon érdekelt. Arca gyönyörű volt. Még tett a lapátra a dekoltázsa.
- Na nekem már beszélnem sem kell! - nevetett fel Kellan.
Leültünk de Kellan már pont ahhoz a csajhoz ment akit ideérkezésünk óta figyelek.
- Helló két bal láb! - tisztán lehetett hallani Kellan szövegét.
- Szia betontömb.
Nevetett fel a csaj. A nevetése teljesen elvarázsolt. Majd megláttam azokat a kék szemeket és csak figyeltük egymást. Láttam rajta, hogy elvörösödik de tekintetét nem veszi le rólam. Majd hirtelen Kellan tereli el a figyelmét és már nem engem néz.

1 megjegyzés: